עלה לארבעה מניין ההרוגים בפיגוע הירי בשרונה

ישראל פריי 4 Comment on עלה לארבעה מניין ההרוגים בפיגוע הירי בשרונה

מבית החולים איכילוב נמסר כי מאמצי ההחייאה על פצועה נוספת עלו בתוהו, ומותה נקבע בחדר הניתוחים • בין ההרוגים: ילדה בת ארבע • נתניהו כינס התייעצות ביטחונית עם נחיתתו בנתב"ג • המחבלים: בני דודים מחברון

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תוצאות אירוע הטרור שפגע ברחובות תל אביב ההומים, מתבררות במלוא זוועתן. ארבעה הרוגים, ופצועים קשה בפיגוע ירי משולב. המחבל נוטרל ונהרג.

ארבע יריות נשמעו במתחם שרונה, והקפיצו את כוחות הביטחון וההצלה. כוחות רבים זורמים לאזור, ועל פי הדיווח, קיימים מספר זירות ירי. עדי ראיה דיווחו על קולות ירי ועל מנוסה המונית ממתחם הקניות ההומה.

בשעה 21:30 לערך התקבל דיווח על יריות במתחם שרונה בת"א. בעקבות הירי, נפצעו מס' אנשים בדרגות פציעה שונות אשר קיבלו טיפול רפואי במקום וחלקם פונו לביה"ח איכילוב. כעבור מס' דקות, התקבל דיווח ירי נוסף, ברח' הסמוך למתחם שרונה (הארבעה). כוחות משטרה הגיעו למקום בכוחות מתוגברים. האירוע בשליטה. כוחות משטרה סורקים אחר חשוד שנראה נמלט מהמקום.

תמונה 1

על פי דיווחים ראשונים, פעולת הטרור התמקדה בכניסה לקריה בשד' שאול המלך, ובמתחם שרונה הסמוך אליו. במקביל, מתקבלים דיווחים על נטרול מחבל ברחוב הארבעה הסמוך.

יחיאל מילר מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באשה ללא הכרה וללא דופק ונשימה וביצענו בה פעולות החייאה כשמצבה מוגדר אנוש. כמו כן הענקנו טיפול למספר נפגעים מפצעי ירי ורסיסים במצבים שונים ובהכרה".

מתנדב זק"א אהרלה קליין מספר: "קיבלנו קריאה ממוקד זק"א על פיגוע ירי בת"א, יחד עם מתנדבים נוספים הגענו למקום תוך זמן קצר מאוד, בהגיעי למקום מצאתי ברחוב הארבעה פצוע קשה, בסמוך למקום בתוך מתחם שרונה מצאנו פצועה במצב אנוש, יחד עם כוחות ההצלה הגשנו סיוע רפואי וביצענו החייאה בפצועים שמפונים בדקות אלו אחת בהחייאה, נוסף במצב קשה ועוד מספר פצועים קל לביה"ח. כרגע אנו סורקים את השטח ומחפשים אחר נפגעים נוספים".

תמונה 2 (1)

דווידי דהן מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני צעירים בהכרה בכניסה למסעדה במתחם כשהם סובלים מפצעי ירי. כמו כן הענקנו בזירה טיפול רפואי ראשוני למספר נפגעי חרדה. בזמן הטיפול מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה דיווחו על החייאה על פצועה במצב אנוש מאחורי מתחם שרונה. כמו כן עדיין האירוע בעיצומו ואנחנו מטפלים בנפגעי חרדה שנמלטו בבהלה לרחובות הסמוכים עקב אופי האירוע".

מבית החולים איכילוב נמסר: סה״כ הגיעו 8 פצועים לחדר הטראומה של המרכז הרפואי איכילוב. חרף מאמצי הרופאים, נקבע מותם של 3 פצועים. 1 במצב אנוש. 4 במצב קשה.

מפקד מחוז תל אביב צ'יקו אדרי אמר בזירה כי לא הייתה התרעה ממוקדת, ואנחנו לא יודעים על מחבל נוסף שמסתובב ולכן אפשר לחזור לשגרה. החקירה בראשיתה. הנה דבריו:

– עדכונים בהמשך –

 



4 תגובות

מיין תגובות
    1. לא לפחד מחרדים!! אלא מהשליחים של הקב"ה ונכון צריך להזהר מכל אדם!!